1.09.11 г.

И ПОБЕДИТЕЛ Е............



Дойде и дългоочаквания от вас момент!
От предишните 2 публикации предполагам вече сте наясно какво впечатление и какви чувства предизвикаха у мен вашите картички.
Както каза Димитрина, ролята ми на жури е много трудна, но така или иначе трябва да излъча победител. Още веднъж - огромно БЛАГОДАРЯ , за това че ме уважихте и направихте последните две седмици усмихнати и щастливи!!!!

Картичката, която стана мой фаворит е тази на
НИЙЛИ.
Разгледайте нейния блог. Заслужава си!

Нийли, ЧЕСТИТО и очаквай своята награда скоро по пощата!









Ето и втория победител ! Както виждате това удоволствие беше доставено на моя мъж, който ( за мое най- голямо учудване ) помогна. Дори позираше!
Етапите бяха спазени , документирани и....











Щастието сполетя - VALCHEN !!!
ЧЕСТИТО и на теб!
Очаквай скоро подаръци!









Мили мои Картичкодружки, които изключително много ме усмихнахте и повдигнахте духа ми за дни наред, знаете че много уважавам това, което правите и заслужавате моите адмирации и ПОКЛОН пред уникалните ви творения!

Ако харесвате и имате желание, използвайте тези красиви коледни печати и продължавайте да творите, да пръскате радост, щастие и добро настроение на всички около себе си!




7 коментара:

  1. Честито на победителките! Делянче, благодаря за прекрасните коледни печатчета! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Делянче,невероятна си все пак направи на всички ни подарък,благодаря ти от сърце!На победителите честито!Слънчев и творчески ден от мен :)

    ОтговорИзтриване
  3. Уау, съпругът ти има лека ръка;))))) Благодая сърдечно!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Честито, честито :)
    Само не разбрах имаше ли сълзи на рождения ден или не?
    А печатите са много готини, със сигурност ще ги използвам, за което благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен1.09.11 г., 22:17

    благодаря за честта, с която си удостоила скромното ми произведение, Делянка! още повече ти желая това, което вплетох вътре :)

    ОтговорИзтриване
  6. Честито на момичетата! И много, много благодаря за печатчетата, много са готини и ако, както се казва, не ми мине котка път, във вторник още ще се възползвам от възможността да ги използвам.

    ОтговорИзтриване
  7. Честито на момичетата късметлийки! Иаче....огромни овации и поздравления за партитио, коет онаистина се получи...беше забавно и интересно, нещо ново и свързано с много емоции - и от наша, и от твоя страна! Да си жива и здрава още веднъж, Деляна!....
    А аз за малко да пропусна финала, но все пак ...не пропуснах! Чудни картички си получила и много радост, прости ти личи....
    Благодаря за красивите коледни печати - веднага ги прибирам на място при мен!
    Прегръдка и целувки!

    ОтговорИзтриване

Харесахте ли си нещичко?
Ще се радвам, ако споделите!
Hello and thank you that you're here :) Here is the place to say something for me and my blog,or just Hi :)
Thanks everyone :)